Välkommen till vår blogg om Adtjis och Tjuoreks små filurer.

2010-02-26

En månad!

Idag fyllde valparna 1 månad och dagen började med lite bus med husse.

- Jag(hanen) är starkast i världen, jag ska nog ge den här kameraremmen vad den tål.


-Ser Ni inte att jag är en TIGER...grrr!


-Asch, jag bara skoja...förresten så kliar det lite här...


-Om jag(tiken) börjar så här lite försiktigt och gulligt...


...så kan jag gå till full attack när han minst anar det!


-Ähh, de är ju inte rädda för oss i alla fall...typiskt!



Eftersom det var +0.5 så firade vi också med att få komma ut för första gången.


Här undersöker hanen snön medan tiken laddar för att hoppa på honom.


Efter en liten stund var det full fart, hanen först och tiken efter.


Väl hemma igen så var det väldigt skönt att få krypa in på favoritstället och somna - det är jobbigt att fira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar